среда, 11 апреля 2012 г.

კოშმარი ოჯახისათვის - მამა ტრუსებში!

სარეკლამო სააგენტო Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi- კონდიციონერების მწარმოებელი კომპანია BGH-ის სარეკლამო კამპანიის წარმოება დაიწყო. მთელი მსოფლიოსათვის საშინელი და ცივი ზამთრის შემდეგ, ნანატრი ზაფხული ახლოვდება. თუმცა ნანატრ ზაფხულთან და სიცხესთან ერთად ყველა ოჯახისათვის კოშმარული სიტუაციაც ახლოვდება, - მამა ტრუსებში. კრეატიული ჯგუფი სარეკლამო რგოლში სწორედ ამაზე აკეთებს აქცენტს. სიცხით შეწუხებული მამები სახლში მხოლოდ ტრუსების ამარა "დატანტალებენ", არ ერიდებიან არც შვილებს, არც ქალიშვილებს, არც მეზობლებსა თუ ახლობლებს. კამპანიის სლოგანია: "აიძულეთ ისინი ტანთ ჩაიცვან, - შეიძინეთ BGH-ის კონდიციონერი.


წყარო: www. lbbonline.com

Client: BGH

Product: BGH AIR CONDITIONER

Campaign title: “DADS IN BRIEFS”

Agency: Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi

Executive creative director: Maxi Itzkoff / Mariano Serkin

Creative director: Ariel Serkin / Juan Pablo Lufrano

Creative team: Ezequiel De Luca / Nicolas Diaco

Agency producer: Adrian Aspani / Ezequiel Ortiz

Account director: Jaime Vidal

Account Executive: Manuela Sorzana

Production company: Primo

Director: Nico & Martin

Executive producer: Caro Cordini

Producer: Victoria Piantini



DP: Leandro Filloy

Art direction: Muriel Rañi

Costume design: Andrea Brzezniak

Postproduction: Pickle house

Postproductor: Seba Lopez / Majo Villalba

Editor: Pablo Colella

Txfer: Cinecolor

Music: Swin Musica

Sound designer: Notdeafsound Design

Advertiser’s Supervisors: Ezequiel Devoto / Daniel Rosenfeld / Veronica Moglia

Комментариев нет:

Отправить комментарий