суббота, 26 июня 2010 г.


ფეხბურთში 2010 წლის მსოფლიო ჩემპიონატის სპონსორის, ჰიუნდაისათვის სარეკლამო სააგენტო ინოშენმა ახალი სარეკლამო კამპანია დაიწყო სახელწოდებით ერთგულება. კამპანია, რომელიც რამდენიმე სარეკლამო პრინტითა და 2 ვიდეო რგოლითაა წარმოდგენილი გადმოცემულია ჭეშმარიტი და სენტიმენტალური, ხშირ შემთხვევაში კი სულელური და სასაცილო სიტუაციები ფეხბურთით გატაცებისა.
სარეკლამო კამპანია ინ კასტამერ ლოიალთი ემყარება ინსაითს იმის შესახებ, თუ რამდენი ხერხი არსებობს ფეხბურთისადმი ერთგულების დასამტკიცებლად - მაგალითად შვილს საყვარელი ეროვნული ნაკრები გუნდის ყველა ფეხბურთელის სახელი ერთდროულად დაარქვა ან ანდერძში საყვარელი ეროვნული ნაკრები გუნდის ტანსაცმელით დაკრძალვა მოითხოვო. თავის მხრივ ერთგულებას ჰიუნდაი უბრალოდ ამ მარკის კიდევ ერთი ავტომობილის შეძენით ითხოვს. 


სარეკლამო რგოლში კერკეტი კაკალი, მოთხრობილია ისტორია ფეხბურთის დიდი გულშემატკივარისა, რომელმაც ანდერძით საყვარელი ეროვნული ნაკრები გუნდის ფორმაში დაკრძალვა და სახის დროშის ფერებით მოხატვა მოითხოვა.


Комментариев нет:

Отправить комментарий