пятница, 9 июля 2010 г.

Outdoor Lions

 ნომინაციაში აუთდორი კანის ჟიურის წევრებმა გრან პრი ერთდროულად ორ კომპანიას მიანიჭეს - სარეკლამო სააგენტო ანომალის კომპანია დიზელის კრეატიული აუთდორისათვის სახელწოდებით „იყავი სულელი“ და სააგენტო დელ კამპო სააჩი ენდ სააჩის ლუდის ბრენდ ანდესისათვის წარმოებული კამპანიისათვის ანდეს ტელეტრანსპორტერი. პროვოკაციული კამპანია „იყავი სულელი“ ანომალიმ ჯერ კიდევ 2010 წლის დასაწყისში ჩაუშვა. დიდი რაოდენობით პლაკატები აუდიტორიას სისულელის ფილოსოფიას სთავაზობდა და საღი აზრისაგან განთავისუფლებისაკენ მოუწოდებდა. ამ ყველაფერს თან ერთვოდა მეტად პროვოკაციული კოფილაინები, მაგალითად: ჭკვიანებმა შესაძლოა იცოდნენ ყველა პასუხი, მაგრამ ყველაზე ჭკვიანურ კითხვებს სულელები სვამენ“ ან „ჭკვიანებს აქვთ გეგმები, სულელებს ისტორიები“ და ა.შ. ანომალის პროვოკაციულმა კამპანიამ ყურადღება მანამდეც მიიპყრო, 2010 წლის ენდი ევორდსა და უან შოუზე კამპანია „იყავი სულელი“ ოქროს ჯილდოებით აღინიშნა.

რაც შეეხება ტელეტრანსპორტერს ლუდისათვის ანდესი - სააჩი ენდ სააჩიმ ლუდის ბრენდს ასევე საკმაოდ პროვოკაციული იდეა შესთავაზა მომაბეზრებელი ცოლებისა და მეგობარი გოგონებისაგან ლუდის მოყვარულთა დასაცავად - მათ სპეციალური ტელეტრანსპორტერი შექმნეს, რომელშიც ლუდის ლუდის ბარებშია დამონტაჟებული და მეუღლის ან მეგობარი გოგონას ზარის შემთხვევაში ლუდის მოყვარული ტრანსპორტერის საშუალებით იმ სტერეო გარემოს ირჩევს, რომელიც მას სურს.


















Комментариев нет:

Отправить комментарий