четверг, 22 июля 2010 г.

Should've gone to Specsavers

წყალქვეშა სამყაროს წარმომადგენლებსაც სჭირდებათ Specsavers-ის ფირმის სათვალეები - სწორედ ამ იდეას ატარებს ოპტიკის ბრიტანული ბრენდის Specsavers-ისათვის მუსტარდის პროდაქშენის მიერ შექმნილი სარეკლამო რგოლი სახელწოდებით წყალქვეშა ნავი. აღსანიშნავია, რომ ბრიტანული ბრენდი უკვე 8 წლის განმავლობაში საკუთარი პროდუქციის რეკლამირებისათვის იუმორისტულ ჟანრს მიმართავს და ყველა რგოლში სასაცილო სიტუაციებს გვიჩვენებს ერთი სლოგანით - „სპიქსეივერში უნდა წავსულიყავით“ (Should've gone to Specsavers) - სწორედ ამ სლოგანით სრულდება ყველა სარეკლამო რგოლი, რომლებიც იმ ადამიანების შესახებ მოგვითხრობენ, ვინც ცუდ სათვალეს ატარებს ან საერთოდ არ ხმარობს მას და ამის გამო სულ უხერხულ და სასაცილო სიტუაციაში ვარდება. რაც შეეხება სარეკლამო რგოლს წყალქვეშა ნავი, ყველაფერი იწყება იმით, რომ ნავის ეკიპაჟი, რომელიც 300 მეტრის სიღრმეშია, ცუდს იეჭვებს. უზარმაზარ ვეშაპს, რომელსაც ასევე არ აწყენდა Specsavers-ში წასვლა, წყალქვეშა ნავი მდედრი ვეშაპი ჰგონია და... 


Комментариев нет:

Отправить комментарий