воскресенье, 22 августа 2010 г.

სააგენტო BBH London-მა Mentos Rainbow-ს საღეჭი კანფეტებისათვის მხიარული სარეკლამო რგოლი, ობობა გადაიღო. მცირე ზომის სპოტი კომპანია Perfetti-ის ახალი პროდუქტის, მენტოსის ერთ კოლოფში მოთავსებული ნაირფერი სხვა და სხვა გემოს მქონი საღეჭი კანფეტების რეკლამირებას ახდენს, რომელზეც მითითებულია, თუ რომელი ფერის დრაჟე იქნება მომდევნო. ტკბილეულობა იმათთვისაა განკუთვნილი, ვისაც სიურპრიზები არ უყვარს და ურჩევნია წინასწარ იცოდეს, თუ რა ელის წინ. რგოლი არაპროგნოზირებადი ობობის შესახებ სტინკ პროდაქშენის რეჟისორმა ბრაიან ლიმ გადაიღო. კამპანიის სლოგანია „უმჯობესია იცოდე რა იქნება შემდეგ“(It's better to know what's coming next).


Комментариев нет:

Отправить комментарий