воскресенье, 22 августа 2010 г.

Renaul Clio - Life is too short to be boring

სააგენტო Publicis Frankfurt-მა Renault Clio-თვის ახალი სარეკლამო რგოლი გადაიღო, რომელიც მხიარული ცხოვრების წესის პროპაგანდას ეწევა. ფრანგულმა ავტომწარმოებელმა კომპანიამ სლოგანით „ცხოვრება ისედაც მოკლეა, ნუ მოიწყენთ“(Life is too short to be boring) კამპანიის წარმოება აგვისტოს დასაწყისში დაიწყო. რგოლი მოგვიწოდებს მოურიდებლობისა და სიმორცხვის გარეშე ვაკეთოთ ათასგვარი სისულელე და მხიარულად გავატაროთ ცხოვრება. რგოლი "შუქნიშანი" რეჟისორმა, დევიდ გრეიმ გადაიღო. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий