суббота, 7 августа 2010 г.

Heineken-ის "ლუდ-მილ-სადენი"

ლუდის ბრენდმა Heineken-მა კიდევ ერთი ახალი ხერხი მოიგონა მამაკაცების განსაცვიფრებლად. ემოციური სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში, სააგენტო TBWA/Neboko-მ უკვე მოიგონა „ცივი ოთახი“, „მოსიარულე მაცივარი“ და თოქ შოუ „ნიჭიერი ბიჭები“. ამჯერად კი სააგენტოს თანამშრომლებმა შექმნეს ოჯახური მილსადენი, რომელიც ღილაკზე ერთი დაჭერის შემდეგ სარდაფში განთავსებული მაცივრიდან Heineken-ის ლუდს სახლის ნებისმიერ კუთხეში მოგართმევთ. ლუდის კოლოფების მიმღები მოწყობილობები მხოლოდ სამზარეულოსა და საბავშვო ოთახში არ არის დამონტაჟებული. რგოლში ნაჩვენებია, ახალგაზრდა წყვილი, რომელმაც მეგობრები ახალ მოსახლეობაზე დაპატიჟა და ახალი სახლით ტრაბახობენ - დიასახლისი სამზარეულოთი, მეუღლე კი ლუდის მომწოდებელი მილსადენით.


ესეც Heineken - Men With Talent


Heineken Cold room


Heineken WALKING FRIDGE COMMERCIAL


Комментариев нет:

Отправить комментарий