სააგენტო McCann Erickson Johannesburg-მა კი ახალი საბიუჯეტო მობილური ოპერატორის, 8ta-ს საიმიჯო კამპანიის წარმოება დაიწყო სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკაში. სახელი 8ta წარმოდგება სლენგური ჰეიტასაგან, რაც ჰელლოუ-ს ნიშნავს. კამპანიის მთავარი მესიჯი იმაში მდგომარეობს, რომ ახალი ქსელით სარგებლობა სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკის ღატაკი ფენის წარმომადგენლებსაც შეუძლიათ. ინსაითი კი ემყარება იმ პრინციპს, რომ 8ta-ს ყველა ადამიანის ცხოვრების უკეთესობისკენ შეცვლა შეუძლია. ახალი სარეკლამო სპოტი, რომლის სახელია Emoticon Boy, გვიყვება ისტორიას მარტოსულ, საკუთარი ცხოვრებით უკმაყოფილო და აგრესიულ ბიჭზე, რომლის ცხოვრებაც მომენტალურად იცვლება.
вторник, 30 ноября 2010 г.
Emoticon Boy - საბიუჯეტო მობილური ოპერატორის რეკლამაში
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий