вторник, 30 ноября 2010 г.

Emoticon Boy - საბიუჯეტო მობილური ოპერატორის რეკლამაში

სააგენტო McCann Erickson Johannesburg-მა კი ახალი საბიუჯეტო მობილური ოპერატორის, 8ta-ს საიმიჯო კამპანიის წარმოება დაიწყო სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკაში. სახელი 8ta წარმოდგება სლენგური ჰეიტასაგან, რაც ჰელლოუ-ს ნიშნავს. კამპანიის მთავარი მესიჯი იმაში მდგომარეობს, რომ ახალი ქსელით სარგებლობა სამხრეთ აფრიკის რესპუბლიკის ღატაკი ფენის წარმომადგენლებსაც შეუძლიათ. ინსაითი კი ემყარება იმ პრინციპს, რომ 8ta-ს ყველა ადამიანის ცხოვრების უკეთესობისკენ შეცვლა შეუძლია. ახალი სარეკლამო სპოტი, რომლის სახელია Emoticon Boy, გვიყვება ისტორიას მარტოსულ, საკუთარი ცხოვრებით უკმაყოფილო და აგრესიულ ბიჭზე, რომლის ცხოვრებაც მომენტალურად იცვლება.


Комментариев нет:

Отправить комментарий