понедельник, 22 ноября 2010 г.

Richmond Optometry-ყველაფერი რაც ბრწყინავს ოქრო არ არის :)

კანადურმა სარეკლამო სააგენტო Red Urban-მა ოპტიკური ბრენდის, Richmond Optometry-სთვის ახალი სარეკლამო კამპანიის წარმოება დაიწყო. 20 წამიანი რგოლების ინსაითი კი იმაში მდგომარეობს, რომ ძალიან მნიშვნელოვანია დროულად შეამოწმო საკუთარი მხედველობა და საკუთარი უსაფრთხოებისთის სწორად შეარჩიო სათვალეები. ცუდი მხედველობის გამო ხომ სავსებით შესაძლებელია გველი წყლის მილში აგერიოს, წებო კი თვალის წვეთებში. 

Hose


Eye drops


Mannequin


Buck


Комментариев нет:

Отправить комментарий