вторник, 28 декабря 2010 г.

Heineken-ის "ტუსოვკების" მეფე

Heineken-მა ახალი საკომუნიკაციო სტრატეგიის, Open your world-ის მხარდამჭერი ახალი სარეკლამო კამპანიის წარმოება დაიწყო. კამპანიის პირველ ფლაიტად იქცა წუთნხაევრიანი რგოლი სახელწოდებით The Entrance. რგოლში ნაჩვენებია ელიტური რაუტებისა და "ტუსოვკები" მეფე - ახალგაზრდა მომხიბვლელი მამაკაცი, რომელიც სხვა, ძვირადღირებულ დასალევებზე უარს Heineken-ის სასარგებლოდ ამბობს. კამპანიის იდეა იმ ინსაითზეა აგებული, რომ ჰაინეკენი საუკეთესო საშუალებაა ასეთი მოდური საღამოებისათვის და ახალი ნაცნობობის გასაბმელად. რგოლის ავტორები ჯერ ჯერობით უცნობნი არიან. 


Big In Wonderland


Kung Fu Comeback


Duet


Комментариев нет:

Отправить комментарий